هر روز، روزي است كه هست و هرگز در جهان روزهاي هم شكلي وجود نداشته است.
خوش آمدید - امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

لذت گردشگری در تایلند و شهرهای زیبای آن

لذت گردشگری در تایلند و شهرهای زیبای آن

تایلند, تور تایلند, گردشگری

تعطیلات نوروزی همواره یکی از بهترین فرصت ها برای سفر به داخل و خارج از کشور بوده است، اگر شما هم برای تعطیلات نوروز پیشرو برنامه ای دارید بهتر است پیش از این که ساک خود را برای سفر ببندید این مقاله را مطالعه کنید، نگران نباشید با خواندن این برای سفر، تصمیمی بهتر خواهید گرفت.

تایلند، سرزمین زیبایی ها

همانطور که می دانید، تعطیلات نوروزی تنها مختص کشور ما و چند معدود کشور همسایه است و در دیگر کشورها تعطیلاتی در کار نیست، از این رو سفر داخلی در ایام نوروز می تواند تا حدودی کسالت آور باشد، چرا که تمامی جاده ها از مردمی که به دنبال مقصدی برای آرامش هستند کیپ شده است و تمام تعطیلات و اوقاتی که می توانست بهتر از این سپری شود در ترافیک می گذرد، باری ما نمی خواهیم برای شما تعیین و تکلیف کنیم که به کجا سفر کنید یا نکنید، اما اگر به دنبال یک شهر ایده آل برای گذارندن تعطیلات نوروزی خود در آن هستید، ما پیشنهاد برای شما داریم.

تایلند, تور تایلند, گردشگری

تایلند، سرزمین زیبایی ها

به کجا سفر کنیم؟

تورهای گردشگری بسیار زیادی توسط آژانس هایم سافرتی مختلف ارائه می شود اما کدام یک از این تورها می تواند برای ما ایده آل باشد،  بستگی به بودجه، سلیقه و ایده آل ما از یک سفر خوب دارد. در این مقاله ما به طور مفصل به معرفی تور تایلند خواهیم پرداخت.

در ابتدا باید گفت کشور تایلند از نظر توجه به زیر ساخت ها و شرکت های هوایی بسیار رشد داشته است این اقدام بدان دلیل بوده که بتواند شرایط خوبی را برای مسافران و توریست ها فراهم آورد شرکت های هواپیمایی این کشور در همین مدت کوتاه و در چند سال اخیر جزء ۱۰ شرکت برتر هواپیمایی شده اند و توانسته اند با ارائه خدمات جایگاه مناسبی را کسب کنند.

تایلند, تور تایلند, گردشگری

تایلند، سرزمین زیبایی ها

چرا تایلند؟

شاید تا به اینجا برایتان سوال شده باشد که چرا از میان این همه تور مسافرتی، تور تایلند را برای تان انتخاب کرده ایم، دلیل این که قصد داریم تور تایلند را به شما معرفی کنیم، پیش از هر چیز  قیمت مناسب این تور مسافرتی در نوروز است، کافی ست تا در اینترنت درباره قیمت تور تایلند جست و جویی کنید و سپس قیمت دیگر تورهای مسافرتی را نگاه کنید، تایلند با وجود جاذبه های گردشگری بی نظیری که دارد، از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است. نکته دیگر درباره تایلند خاص و منحصر به فرد بودن آن است، شاید از نظر اقلیم جغرافیایی و آب و هوا تایلند با اندونزی و ویتنام تفاوت چندانی نداشته باشد، اما قیمت آن بسیار متفاوت تر از آنهاست.

تایلند, تور تایلند, گردشگری

تایلند، سرزمین زیبایی ها

در تایلند جوی خاص حکم فرماست که بسیار از آن چیزی که راجع به آن تا به حال شنیده اید متفاوت است، اگر چه شهر پاتایا دست کمی از جوک ها و قصه هایی که راجع به آن گفته می شود ندارد اما دیگر شهرهای تایلند بسیار متفاوت تر از آن چه که شنیده اید هستند، پس اگر  شما به دنبال شنیده ها هستید بهتر است از میان تورهای تایلند، تور پاتایا را انتخاب کنید. بدون شک باید گفت تایلند، سرزمین زیبایی ها است.

باری، برای این که از بحث دور نشویم و شما را بیشتر با جذابیت های تایلند و تورهای مختلف آن از جمله؛ تور پاتایا، تور پوکت، تور بانکوک آشنا کنیم.

 

تایلند, تور تایلند, گردشگری

تایلند، سرزمین زیبایی ها

با تور بانکوک

شهر بانکوک از فضا و جوی خاص برخوردار است، اگر می خواهید مجردی به تایلند سفر کنید، بانکوک می تواند گزینه خوبی برایتان باشد، اما اگر با خانواده می خواهید سفری به بانکوک داشته باشید بدون شک بانکوک بهترین گزینه است.

در بانکوک علاوه بر تفریحات ساحلی و گشت و گذارهای شبانه در ساحل و خیابان های شهر می توانید سراغ جاذبه های گردشگری بانکوک بروید، در اینجا سه تا از بهترین های بانکوک را به شما معرفی می کنیم.

وات آرون

وات آرون به معنی «معبد سپیده دم» یکی از معابد بودای  است که در کرانه ی غربی رود چائو فرایا واقع شده است، این معبد خارق العاده منظره ای بی نظیر از رود و خود را ساخته است، این معبد را در صدر جدول بازدید های تاریخی خود از بانکوک قرار دهید.

بازار چاتوچاک

اگر به دنبل مکانی مناسب برای گردش و گذار در تایلند هستید می توانید به بازار چاتوچاک سری بزنید، چاتوچاک، بزرگترین بازار آخر هفته‌ در تایلند است، این بازار بزرگ نزدیک به پانزده هزار غرفه دارد و در آن از گوشت پرندگان شکاری و سبزیجات گرفته تا صنایع دست، لباس، وسایل الکترونیکی و …. فروخته می شود.

رود چائو فرایا

این رود که درست از وسط تایلند می گذرد، در نهایت به خلیج تایلند ختم می شود، این رود مهم ترین و نشان اصلی شهر  بانکوک است، اگر به بانکوک رفتید اولین کاری می کنید سوار شدن قایق در این رودخانه است.

با تور پوکت

به جرات می توان گفت که جزایر پوکت خارق العاده ترین جاذبه های گردشگری تایلند هستند، و در میان تورهای تایلند، تور پوکت از بیشترین طرفدار برخوردار است، در اینجا سه تا از خاص ترین جاذبه های گردشگری تور پوکت را به شما معرفی می کنیم.

 تایلند, تور تایلند, گردشگری

تایلند، سرزمین زیبایی ها

خلیج فانگ‌نا

خلیج فانگ نا که فاصله چندانی از بانکوک ندارد یکی از بهترین خلیج های جزایر پوکت است. زیبایی اصلی چیزی که این خلیج را بیش از هر چیز دیگری زیبا کرده است، صخره های آهکی است که با گیاهان گرمسیری آراسته شده است، این خلیج محلیم مناسب برای تفریحات آبی، از جمله غواصی، قایق سواری و شنا است.

باغ‌وحش پوکت

یکی از بهترین مکان هایی که می توانید با خانواده ی خود در آن سپری کنید، باغ وحش فیل های پوکت است، این باغ وحش که از صدها قلاده تمساح، ببر و دیگر حیوانات بومی است یکی از بهترین جاذبه های گردشگری تایلند محسوب می شود. در باغ وحش پوکت می توانید سوار بر فیل شوید و در جنگل ها به گشت و گذار بروید یا این که فوتبال بازی کردن  فیل ها، نمایش های مخصوص به سوسمارها و… را تماشا کنید.

چشم‌انداز و ساحل کارن

ساحل کارن یکی از زیباترین و حیرت انگیزترین سواحل تایلند است، این ساحل خارق العاده که در پوکت واقع شده بهترین مکان برای افرادی است که می خواهند ساعت ها در آرامش سر کنند و از مناظر زیبا لذت ببرند.

تایلند، سرزمین زیبایی ها

با تور پاتایا

شاید نیازی به معرفی تور پاتایا نباشد، اما همانطور که می دانید سالانه تعداد زیادی از افراد به این شهر سفر می کنند. تور پاتایا به عنوان یکی از پرطرفدارترین تورهای مسافرتی تایلند محسوب می شود، ما در اینجا به طور مختصر راجع به برخی از جاذبه های گردشگری آن صحبت می کنیم، اگر به پاتایا سفر کردید از مناظر طبیعی و تاریخی آن غافل نشوید.

منبع:

http://www.meekhkoob.ir

لذت گردشگری در تایلند و شهرهای زیبای آن